Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zbyszko Company nie zgadza się z Komisją Etyki Reklamy

21 sierpnia 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

MEDIA, TECHNOLOGIE Zbyszko Company nie zgadza się z Komisją Etyki Reklamy

Firma Zbyszko Company odwołała się w Radzie Reklamy od decyzji Komisji Etyki Reklamy, która telewizyjny spot reklamowy produkowanej przez tę firmę wody mineralnej Veroni Mineral Fit uznała za nieetyczny. Zdaniem firmy, decyzja komisji jest "nieuzasadniona, bezpodstawna i krzywdząca". O sprawie "Rz" napisała w ubiegłym tygodniu. Komisja, do której sprawę reklamy zgłosiło Stowarzyszenie ProMarka, rekomendowała firmie usunięcie fragmentu reklamy sugerującego, że po wypiciu innej wody, z konserwantami, można "zacząć świecić". To - według ekspertów - wprowadza ludzi w błąd i narusza przepisy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4290

Spis treści
Zamów abonament