Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej centymetrów, więcej wygody

21 marca 2008 | Motoryzacja na Śląsku | Robert Przybylski
Renault grand modus jest o 16 cm dłuższy od modusa
autor zdjęcia: Robert Przybylski
źródło: Rzeczpospolita
Renault grand modus jest o 16 cm dłuższy od modusa
Deska rozdzielcza pozostała niezmieniona
autor zdjęcia: Robert Przybylski
źródło: Rzeczpospolita
Deska rozdzielcza pozostała niezmieniona
Bagażnik ma pojemność od 305 do 410 l
autor zdjęcia: Robert Przybylski
źródło: Rzeczpospolita
Bagażnik ma pojemność od 305 do 410 l

Wydłużony renault modus ma nareszcie normalnej wielkości bagażnik i zapewnia lepsze niż poprzednie modele warunki podróżowania pasażerom siedzącym na tylnej kanapie

Mikrowan renault modus poniósł niespodziewaną klęskę na rynku. Zamiast jak zakładano 300 tys. pojazdów, sprzedawano rocznie 150 tys. Przyczyna niepowodzenia była prosta: zbyt mały bagażnik i niewielka ilość miejsca na nogi pasażerów siedzących z tyłu.

– Modus to przykład auta zaprojektowanego wyłącznie z uwzględnieniem wymagań paryskiego ruchu, gdzie liczy się każdy centymetr – komentują przedstawiciele Renault.

Aby nie zwalniać robotników z hiszpańskiej fabryki Valladolid (jedyna produkująca modusa), koncern zainwestował 110 mln euro i wydłużył auto o 16 cm. Ma ono teraz długość 403 cm, nazywa się grand modus i będzie produkowane równolegle z dotychczasową wersją. Powiększony bagażnik mieści – w zależności od położenia przesuwanej tylnej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7970

Spis treści

Ekonomia

Ateny rywalem GPW do przejęcia giełdy w Lublanie
Berlusconi podbija kurs
Będzie hotel zamiast kopalni
Będziemy spłacać kredyty
CEZ stawia na atom
Chętni na Kremikowce
Citigroup redukuje
Cyfrowy Polsat i „n” testują HBO
Cytat - Christine Lagarde, minister gospodarki Francji
D&D Resory koryguje przychody
Deutsche Telekom: mniej etatów
Dolar odzyskuje grunt
Drożeje budowanie
Getin i Asseco w klubie WIG20
Handel wolnym czasem
Irak: są zamówienia
JSW wciąż liczy straty po Budryku
Jest porozumienie w HSW
Kalendarium gospodarcze
Kanadyjski magnat od informacji
Klastry – panaceum na konkurencyjność
Kolejny poślizg dreamlinera
Komentarz giełdowy
Kryzys finansowy budzi obawy
Kto zarabia na armii
Kuba Kurasz: Wsparcie musi nadejść, „Rzeczpospolita” o to zadba
Liczba dnia - 22 tys. więcej bezrobotnych w USA
Litwa chce Ignaliny
Mesko i Siemianowice na czele dostawców armii
Miliardowe zyski firm
Mniejszy dług SP
O dwóch takich, co mają krzesło dla każdego
Obroty najlepsze od stycznia
Opóźnione konkursy dla firm
PW Rzeczpospolita utworzy grupę wydawniczą
Pan doktor na rurze...
PepsiCo w wielkim stylu wchodzi do Rosji
Politycy siegają do naszej kieszeni
Polska tężnia na Expo w Saragossie
Polskie porty biją rekordy i inwestują na potęgę
Prezenty u Fiata
Problemy z krajowym biodieslem
Przeszkody w budowie dróg
Rosną zyski biur podróży
Rosyjska gra o złoża
Royal znika z rynku
Rusza wykup akcji pracowniczych ArcelorMittal
Skargi na banki
Spółki internetowe zmieniają szefów
Szybko rośnie popyt na samochody terenowe
Słabe wyniki ubezpieczycieli w zeszłym roku
TETRA za 4 miliardy złotych
Ukraiński kierunek
W strefie euro na razie stabilnie
Węgiel z Kompanii bez pośrednika
Zmiana w Handlowym
Znów nieudany debiut
Złoto, miedź i ropa nadal tanieją
Żółw na szczycie
Zamów abonament