Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie możemy zarobić, bo rząd nas lekceważy

27 maja 2008 | Ekonomia | Robert Przybylski
Liczba polskich zezwoleń na wjazd ukraińskich ciężarówek. Tyle samo polskich zestawów wjeżdża na Ukrainę.
źródło: Rzeczpospolita
Liczba polskich zezwoleń na wjazd ukraińskich ciężarówek. Tyle samo polskich zestawów wjeżdża na Ukrainę.
Coraz mniej przewoźników może sobie pozwolić na kupno samochodów. Sprzedawcy ciężarówek dostrzegają, że spadł popyt nawet na modele używane
autor zdjęcia: Robert Przybylski
źródło: Rzeczpospolita
Coraz mniej przewoźników może sobie pozwolić na kupno samochodów. Sprzedawcy ciężarówek dostrzegają, że spadł popyt nawet na modele używane

Długie odprawy na granicy wschodniej, mocna złotówka, plany zniesienia winiet. To wszystko nie podoba się przewoźnikom. Napisali więc list do premiera ze skargą na bezczynność rządu

Przewoźnicy ze stowarzyszenia Porozumienie Białowieskie przekazali kilka dni temu Kancelarii Premiera list, w którym protestują przeciwko lekceważeniu przez władze transportu drogowego. Zwracają uwagę, że transport w zeszłym roku przyniósł krajowi z eksportu usług około miliarda euro przychodu. Tymczasem rząd od kilku lat lekceważy ich problemy. Na kolejne spotkania Sejmowej Komisji Infrastruktury poświęcone drogowemu transportowi międzynarodowemu przedstawiciele rządu, w tym Ministerstwa Finansów, przychodzą nieprzygotowani. Przewoźnicy piszą, że o problemach bezskutecznie dyskutują z rządzącymi od wielu lat. „Dłużej nie możemy spokojnie tego tolerować. Nie możemy godzić się na to, żeby bezczynność polityków i ignorancja urzędników zagrażała przyszłości naszych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8023

Spis treści

Ekonomia

Amplus idzie po 20 mln zł
Arvato w Poznań II
Austrian Airlines będą miały nowego właściciela
Bariery w budownictwie
Barometr koniunktury „Rzeczpospolitej”
Będą nowe konkursy
Ceny ropy i miedzi w górę
ComPress na NewConnect
Cytat dnia
Czy giełda jest barometrem gospodarki?
DM Millennium o KGHM
Darmowe usługi dla firm
Donald Tusk marzy, Ministerstwo Finansów liczy
Duda-Bis na giełdę
Duszący wydech
Dwie przykre niespodzianki
Fabryka za 70 mln zł
Fiat w Argentynie
Francja otwiera rynek pracy
Gdynia w centrum uwagi
Generali rośnie na autocasco
Indywidualny limit długu dla każdej gminy
JVC bliżej Polski
Kalendarium gospodarcze
Kolejne prospekty zatwierdzone
Kolejni najemcy Logistic City
Kontrakt Elstaru
Kruk składa broń w starciu z V&W
LICZBA DNIA: 32 proc. dobrze ocenia gospodarkę
Nadciąga piwna fuzja
Nagrody Lewiatana
Neutralnie dla TVN
Nie możemy zarobić, bo rząd nas lekceważy
Niższy podatek Belki
Nord Stream: decydujące głosowanie
Nowa strategia Citigroup a casus Banku Handlowego
Nowa ustawa o VW
Nowy magazyn FM Logistic
Ofiara wojny w Iraku
Plany wobec Iżewska
Porozumienie na poczcie – ale nie ze wszystkimi
Porozumienie w sprawie cyfryzacji już w czerwcu?
Proces Siemensa
Przesuwa się wybór doradcy finansowego w KHW
RPP poczeka do czerwca
Raporty DM IDMSA
Robotnicy z Chin zbudują polskie drogi i stadiony
Rolnicy rozczarowani reformą
Ruch odstąpił od PDO
Rząd zwleka z decyzją o rozwoju energetyki jądrowej
Spedytor Roku 2007
Spór o lek Polfy na raka
Stany chcą ukarać OPEC za cenę ropy
TFO: Odbicie po przecenie
UniCredit wymienia akcje
Unijne normy bezpieczeństwa podniosą ceny aut
WSJ ma nowego szefa
Warszawa zwolniła obroty
Warunki dla oleju z Ukrainy
Wielki boom na automaty
Z Gliwic do Petersburga
Złoty mocniejszy o jeden grosz
Zamów abonament