Zabronione zachęty w folderze leków
Wszelkie promocje są reklamą produktu i firmy, która go proponuje
Za reklamę należy uznać również promocje cenowe zachęcające do nabywania towarów w konkretnej placówce handlowej – stwierdził Naczelny Sąd Administracyjny.
Taką właśnie cenową promocją w formie m.in. folderu Megadopłaty prowadziła Apteka przy Ratuszu – Centrum Farmaceutyczne w Białymstoku. W reakcji główny inspektor farmaceutyczny zakazał Bożenie i Markowi M., właścicielom spółki jawnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta