Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Amerykańskie filmy coraz częściej promowane są w sieci

16 września 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
reklama w sieci
źródło: Rzeczpospolita
reklama w sieci

Studia filmowe w USA coraz większy nacisk kładą na reklamę w Internecie. W rezultacie reklamy kinowych superprodukcji w sieci są coraz bardziej wyrafinowane, ale przede wszystkim generują większe wydatki.

W tym roku studia filmowe należące do Amerykańskiego Stowarzyszenia Filmowego MPAA (Motion Picture Association of America) wydadzą na reklamę w sieci ponad 1 mld dol. (6,2 proc. ich łącznego budżetu reklamowego), ale w 2012 r. przeznaczą na to już ponad 2,4 mld dol. Będzie to 13,2 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8118

Spis treści
Zamów abonament