Gazety przeciw nowym wymogom reklamowym
Reklamy sprzętu AGD mają zawierać informacje o zużyciu energii. Producenci będą musieli wykupywać większe ogłoszenia, by zmieścić wymagane dane
Konieczność informowania w reklamach o zużyciu energii wprowadza nowelizacja tzw. dyrektywy w sprawie etykiet efektywności energetycznej (Energy Labeling Directive). Zmiany zaproponowała Komisja ds. Przemysłu, Badań Naukowych i Energii Parlamentu Europejskiego (ITRE). – Parlament przyjął poprawkę nr 32, która wprowadza taki obowiązek – mówi „Rz” Jacek Wojtaś, koordynator Izby Wydawców Prasy ds. europejskich.
Wydawcy obawiają się, że jeśli pomysł zostanie ostatecznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta