Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci muszą dużo wiedzieć o swoim e-sklepie

09 grudnia 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Sklep internetowy musi dokładnie informować klientów o terminach i sposobie dostawy oraz o danych rejestrowych i adresowych pozwalających go zidentyfikować. Inaczej grozi mu nałożenie kary

Przekonał się o tym krakowski sklep internetowy Music Corner. Tamtejsza delegatura Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożyła na niego karę w wysokości ponad 12 tys. zł za prawie rok zwłoki w wykonaniu wcześniejszej decyzji urzędników.

Nakazali oni w niej, aby sklep podawał klientom rzetelną, prawdziwą i pełną informację o organie rejestrowym spółki i numerze, pod którym figuruje ona w Krajowym Rejestrze Sądowym, o sposobie i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8494

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament