Rynkowa cena charakteru
ZDANIEM PRAKTYKA
Tworzenie marki
Rynkowa cena charakteru
Najgłębszym sensem marki jest to, że zawłaszcza ona jakąś potrzebę ludzką dla siebie, stając się jedynym jej realizatorem. Doskonałym przykładem jest kserokopiarka. Potrzeba, produkt i nazwa są tutaj tożsame.
Właściciel silnej marki jest atakowany z ewsząd i pod każdym względem. Jednakże głównym jego dylematem jest -- jak być ciągle aktualnym, użytecznym i atrakcyjnym dla kolejnych konsumentów? Decyduje otym silny charakter marki -- jakby psychologiczna granica produktu. Ilu politykom, działaczom, aktorom u dało się ją zbudować? Bardzo nielicznej grupie. Większość po zagraniu swojej roli znika na zawsze ze sceny.
Podobnie jest zmarką. Jeżeli kapitał spekulacyjny zmieni strategię i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)