Dać szansę młodym polskim markom
Firmy, które chcą i potrafià tworzyć dynamiczne rodzime znaki towarowe, warto wspierać i promować. Ich promocja jest głównym celem nowego konkursu „Rz” Młoda Marka Sukcesu
Ile nowych marek pojawia się co roku na polskim rynku? Nie wiadomo. Nie ma też danych o tym, ilu z nich udaje się na dobre zaistnieć w świadomości konsumentów.
Rodzime marki, którym ta sztuka się udała, postanowiliśmy zaprosić w tym roku do konkursu Młoda Marka Sukcesu.
To nowa inicjatywa „Rzeczpospolitej" towarzysząca tegorocznej edycji rankingu „Najcenniejszych polskich marek". Jej celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki konsumenckie.
Stawka była wysoka, bo główną nagrodą jest warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa ufundowana przez PKO BP.
Mogli o nią zawalczyć właściciele marek konsumenckich utworzonych specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2004 roku. Firmy musiały uzyskać co najmniej 20 mln zł przychodów ze sprzedaży markowych produktów w 2010 roku i przesłać nam wypełnioną ankietę wraz z wynikami za dwa ostatnie lata.
Głos rady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta