Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ba­by bo­om wspiera sprze­da­ż za­ba­wek

24 stycznia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polacy chętnie wydają na produkty dla dzieci
źródło: Rzeczpospolita
Polacy chętnie wydają na produkty dla dzieci

Ry­nek war­t jest po­nad 2 mld zł i ro­śnie, zwłaszcza w przypadku gier

Sprze­daw­cy za­ba­wek od kil­ku lat nie na­rze­ka­ją na ko­niunk­tu­rę, choćby z po­wo­du wyż­szej niż w la­tach 90. licz­by uro­dzin. Co wię­cej, eks­per­ci zwra­ca­ją uwa­gę, że za­po­trze­bo­wa­nie na za­baw­ki, w tym tak­że za­awan­so­wa­ne tech­no­lo­gicz­nie, ro­śnie wprost pro­por­cjo­nal­nie do rosnących za­rob­ków ro­dzi­ców.

Fir­ma ba­daw­cza Eu­ro­mo­ni­tor In­ter­na­tio­nal po­da­je, że wszyst­kie kra­je w Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­niej dla sprze­daw­ców te­go ty­pu pro­duk­tów są co­raz bar­dziej per­spek­ty­wicz­ne. W la­tach 2005 –2010 licz­ba uro­dzeń wzro­sła w nich bo­wiem z 9,9 do 11,4 na 1 tys. miesz­kań­ców. „Wskaź­ni­ki po­pra­wia­ją się w za­sa­dzie we wszyst­kich kra­jach re­gio­nu naj­wy­raź­niej w Gru­zji,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9139

Wydanie: 9139

Spis treści
Zamów abonament