Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efekt szminki istnieje

23 lutego 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Joanna Popławska
źródło: Rzeczpospolita
Joanna Popławska
Czytaj więcej:

Joanna Popławska, prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, prezes Oriflame Products Poland

Rz: Ostatnie dwa lata nie były najlepsze dla firm kosmetycznych. Czy skończył się efekt szminki, który chroni kosmetyki w kryzysach?

Joanna Popławska: Efekt szminki wciąż istnieje, gdyż kosmetyki kolorowe sprzedawały się lepiej niż inne kategorie produktów, w tym kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała lub kosmetyki zapachowe. Jednak dla branży kosmetycznej zeszły rok zakończył się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9165

Wydanie: 9165

Spis treści
Zamów abonament