Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chcę, żeby wygrali Niemcy

04 kwietnia 2012 | Ekonomia | Danuta Walewska
źródło: AP

Prezes Hyundai Motor Europe liczy na wzrost sprzedaży dzięki Euro 2012

Rz: Sprzedajecie auta w najbardziej zatłoczonym segmencie rynku – modeli popularnych. Jak to się dzieje, że mimo prognozowanego spadku na rynku europejskim, Hyundai oczekuje wzrostu?

Allan Rushforth: Produkujemy auta od najmniejszych do największych, które mają wydłużoną gwarancję, mało się psują, mają niskie emisje CO2. Mieliśmy to szczęście, że pierwsze modele z serii „i" wprowadzaliśmy wówczas, gdy w Unii Europejskiej zaczęły obowiązywać surowe normy emisji spalin. Na dodatek rozpoczął się kryzys finansowy, więc konsumenci szukali aut nie najdroższych, ale o dobrym stosunku ceny do wartości. Do tego doszła akcja złomowania aut, szczególnie szeroko zakrojona w Niemczech. Wtedy, w czasach największego kryzysu w Europie, osiągnęliśmy w sprzedaży masę krytyczną.

W jaki sposób nagle zdołaliście zwiększyć produkcję?

Sprowadzaliśmy nasze auta z fabryk...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9200

Wydanie: 9200

Spis treści
Zamów abonament