Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska promuje żywność

05 kwietnia 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Prowadzimy dziś łącznie dziesięć kampanii wspieranych przez Unię.  Ich budżet to niemal 33 mln euro.
źródło: Rzeczpospolita
Prowadzimy dziś łącznie dziesięć kampanii wspieranych przez Unię. Ich budżet to niemal 33 mln euro.

Już ponad 250 mln zł warte są wsparte przez Brukselę kampanie. Będą kolejne.

To, które organizacje branżowe dostaną pieniądze na promocję żywności, Komisja Europejska ogłosi 10 kwietnia. Z informacji „Rz" wynika, że znajdzie się wśród nich Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI). Dzięki wsparciu UE będzie mogła kontynuować dotyczącą wołowiny i wieprzowiny kampanię informacyjną w Korei Południowej, Wietnamie i Stanach Zjednoczonych.

Budżet programu UPEMI to 5 mln euro, czyli ponad 20 mln zł. Połowę wyłoży UE. Kolejne 30 proc. kwoty będzie pochodzić z budżetu krajowego, resztę wyłożą producenci.

Pieniędzy nie brak

Będzie to już 22. program promujący żywność z Polski, który zaakceptowała Bruksela. Ich łączny budżet to 63 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9504

Wydanie: 9504

Spis treści
Zamów abonament