Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radcy będą się promować w telewizji

30 sierpnia 2013 | Prawo | bork

Korporacje w spotach radiowych i telewizyjnych zachęcają do korzystania
z porad profesjonalistów.

– Mali i średni przedsiębiorcy rzadko korzystają z pomocy radcy prawnego przy podpisywaniu umów – mówi Maciej Bobrowicz, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych. – Zazwyczaj idą do prawnika, dopiero gdy pojawiają się problemy. Tymczasem mogliby im zapobiec, gdyby wcześniej skonsultowali się z fachowcem – dodaje.

Z badań, którymi dysponuje samorząd radcowski, wynika, że z porad prawnika nie korzysta 86 proc. małych i średnich przedsiębiorców. Zwracają się po pomoc do profesjonalisty tak samo rzadko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9626

Wydanie: 9626

Spis treści

Kongres Medycyny Estetycznej

Zamów abonament