Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Social media to konieczność

23 września 2013 | Dobra Firma | Magdalena Lemańska
Do obsługi kont firmy w mediach społecznościowych wystarczy mały zespół lub nawet jedna, ale koniecznie przeszkolona osoba
źródło: materiały prasowe
Do obsługi kont firmy w mediach społecznościowych wystarczy mały zespół lub nawet jedna, ale koniecznie przeszkolona osoba

Żadna firma usługowa i handlowa nie powinna rezygnować z obecności w mediach społecznościowych.

Od strony technicznej założenie firmy np. fanpage'a na Facebooku to zadanie, które wykona każdy obeznany z Internetem pracownik. Złym pomysłem jest otwarcie go siłami przypadkowo oddelegowanych do tego osób. Nie oznacza to jednak, że – zwłaszcza w mniejszych firmach – działania w mediach społecznościowych musi prowadzić sztab ludzi.

Skala działania

– Wszystko zależy od skali działań – jeżeli są one prowadzone w mniejszym zakresie, wystarczy jedna osoba, która koordynuje działania. Taki jest trend na rynku wśród większych marketerów – coraz częściej zatrudniane są osoby, które zajmują się tylko działaniami w mediach społecznościowych. Zazwyczaj jest to jedna osoba (rzadko zespół), która koordynuje pracę agencji zewnętrznych. Są one odpowiedzialne za: monitoring, działania związane z reakcją na sytuacje kryzysowe, produkcję treści, komunikację w kanałach społecznościowych, badania, współpracę z blogo- sferą, produkcję aplikacji – wylicza Paweł  Modzelewski, starszy menedżer w dziale mediów społecznościowych w agencji interaktywnej Next.

Adam Kaliszewski, menedżer ds. strategii cyfrowych w agencji PR Solski Burson-Marsteller, dodaje, że jeśli już przedsiębiorca decyduje się prowadzić działania w mediach społecznościowych własnymi siłami, wskazane jest szkolenie teoretyczne. – Przeprowadzone przez doświadczonego trenera,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9646

Wydanie: 9646

Spis treści
Zamów abonament