Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy oglądają więcej telewizji, ale giganci tracą

03 stycznia 2014 | Ekonomia i Rozwój

4 godziny i 7 minut dziennie – tyle statystyczny polski widz spędzał przed telewizorem 
w 2013 r. To cztery minuty dłużej niż przed rokiem.

Czas spędzany przed telewizorem Polacy coraz chętniej przeznaczają na oglądanie nowych kanałów oferowanych bezpłatnie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Po raz pierwszy łączny udział tzw. wielkiej czwórki (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu) w ogólnopolskim rynku oglądalności w grupie widzów powyżej czwartego roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9729

Wydanie: 9729

Spis treści
Zamów abonament