Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Konsument wędrowny

23 lipca 2014 | Pierwsza strona

Niemal jedna trzecia klientów płatnej telewizji rozważa z niej rezygnację – wynika z najnowszych badań.

Główną przyczyną są oszczędności. Dlatego wyszukiwanie tańszych ofert operatora kablówki, telekomu, dostawcy prądu czy banku jest coraz popularniejsze, nie tylko u nas. W USA aż 22 proc. zaledwie w tym roku zrezygnowało z płatnej telewizji lub przeszło na tańszy pakiet.

Do wnikliwej analizy ofert przyzwyczaili nas też operatorzy komórkowi. Dla 70 proc. ich klientów najważniejsza jest cena. —ele, awk

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9896

Wydanie: 9896

Spis treści
Zamów abonament