Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biuro podróży nie musi organizować dla klientów nowej wycieczki

11 sierpnia 2014 | Prawo | Robert Horbaczewski

Wyrok. Samo wystąpienie usterki niedyskwalifikującej samolotu do lotu nie jest zdarzeniem, które uprawnia turystów do odstąpienia 
od umowy z biurem podróży.

Grupa 11 turystów pozwem zbiorowym domagała się zobowiązania biura podróży do zorganizowania nieodpłatnie siedmiodniowej wycieczki do Egiptu w standardzie all inclusive. Uzasadnili, że wykupili w biurze taką imprezę. Na lotnisku zostali powiadomieni o zmianie przewoźnika. Kiedy zajęli miejsca na pokładzie samolotu, w trakcie kołowania nagle zgasły silniki. Czekali w terminalu, gdzie ich poinformowano, że usterki nie usunięto, ale samolot i tak odleci, bo nie uniemożliwia ona odbycia rejsu. Samolot odleciał z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9912

Wydanie: 9912

Spis treści
Zamów abonament