Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient w centrum uwagi przedsiębiorców

13 sierpnia 2015 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Przyzwyczajenia klientów zmieniają się dziś bardzo szybko, a ich oczekiwania rosną. Jak temu sprostać?

Klient 3.0 jest nieustannie online, świetnie poinformowany i oczekuje spersonalizowanej oferty. Deklaracje o skupieniu się na nim, czyli klientocentryczność, to dziś norma w wielu organizacjach. Co zrobić, aby przekuć je w rzeczywistość, aby te wysiłki zostały docenione przez klientów w Polsce i przyniosły konkretne wyniki finansowe? Czym mile zaskoczyć klienta 3.0?

W dyskusji „Klient 3.0 w centrum uwagi. Model, który buduje sukces biznesowy" wezmą udział: Jakub Fast, partner, McKinsey and Company Poland, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Krzysztof Kruszewski, prezes Millward Brown, Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity, Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, oraz Maciej Witucki, przewodniczący rady nadzorczej Orange Polska. Dyskusję poprowadzi Przemysław Gdański, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

—d.e.

Oficjalna strona Forum www.forum-ekonomiczne.pl

Wydanie: 10217

Wydanie: 10217

Spis treści
Zamów abonament