Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Unia chce zmienić prawo dla mediów

27 maja 2016 | Ekonomia
Rynek reklamy w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce

Więcej swobody w emitowaniu reklam telewizyjnych, ale i nowe obowiązki dla serwisów wideo w sieci.

magdalena lemańska

Zmiany w dyrektywie audiowizualnej zapowiedziane w środę przez Komisję Europejską to kolejny krok w kierunku stworzenia jednolitego rynku cyfrowego (JRC). – Zmieniona dyrektywa wzmacnia propagowanie europejskiej różnorodności kulturowej, gwarantuje niezależność audiowizualnych organów regulacyjnych, a także przyznaje nadawcom większą elastyczność w zakresie reklam – twierdzi Komisja.

Elastyczne reklamy

Planowane zmiany zakładają m.in., że platformy VoD (wideo na żądanie) w sieci będą mieć obowiązek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10455

Wydanie: 10455

Spis treści
Zamów abonament