Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama prawdę ci powie

02 lipca 2016 | Plus Minus | Dominik Zdort

Mistrzostwa Europy (oraz odbywające się niemal równocześnie z nimi jubileuszowe piłkarskie mistrzostwa obu Ameryk) zmuszają telewidza do częstszego obcowania z licznymi reklamami i anonsami sponsorów.

Czasami to doznanie koszmarne, czasami smutne, a czasami całkiem śmieszne. No bo jak traktować poważnie informację, że najważniejszymi sponsorami Euro 2016 są producenci piwa i fast foodów? Jeśli ktoś potrzebował argumentu na to, że oglądanie piłki nożnej w telewizji skłania kibiców raczej do obżarstwa i opilstwa niż do aktywności fizycznej, to ma dowód bezsporny. Rynek reklamy nie kłamie. A czasy, kiedy w takiej dziedzinie obowiązywały jakieś społeczne zasady, minęły już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10486

Wydanie: 10486

Zamów abonament