Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-busy zawładną ulicami naszych miast?

08 września 2016 | Ekonomia
W debacie dotyczącej elektromobilności wzięli udział  m.in. przedstawiciele firmy  Solaris Bus & Coach oraz giełdowego Ursusa.
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
W debacie dotyczącej elektromobilności wzięli udział m.in. przedstawiciele firmy Solaris Bus & Coach oraz giełdowego Ursusa.

Transport

Miliony elektrycznych samochodów na polskich drogach – mrzonka czy tylko kwestia czasu? Na to pytanie odpowiedzi szukali uczestnicy debaty poświęconej elektromobilności miast.

Jadwiga Emilewicz, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, zauważyła, że na naszych ulicach najwięcej miejsca zajmują samochody osobowe, a najmniej – komunikacja zbiorowa, której integralną częścią są autobusy miejskie. – Jeśli będą one napędzane energią elektryczną, pozwoli to zminimalizować negatywne skutki spalania oraz zapewni bezpieczny i komfortowy transport – mówiła. – Zainicjowany przez Ministerstwo Rozwoju program e-Bus ma doprowadzić do stworzenia autobusu elektrycznego wykonanego niemal w całości z polskich komponentów. Postawiliśmy sobie ambitny cel i będziemy go realizować. Autobusy elektryczne wkrótce mogą się stać podstawowym środkiem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10543

Wydanie: 10543

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Ekonomia

Auta do wynajęcia za 1 proc. ceny
(Nie)bezpieczny biznes
Apteka dla sieci czy farmaceuty
Australia idzie po rekord bez recesji
Biotechnologia ma napędzać gospodarkę
Byki znowu górą
Dolina Krzemowa nad Szprewą wabi atmosferą
Dyplomacja w służbie firm
Dywidendowego urodzaju nie będzie
Dzienny wykres WIG20
E-busy zawładną ulicami naszych miast?
Edukacja podstawą akcjonariatu pracowniczego
Expo może tchnąć w Łódź nowe życie
Firmy chcą przewidywalnego i stabilnego otoczenia
Innowacje przyspieszą wzrost
Inwestycja zagraniczna firmy nie musi być duża
Jesteśmy blisko klientów
KGHM: Prezes o szansach na odbicie cen
Kalendarium Gospodarcze
Kalifornijski klimat w Krynicy
Kierowcy na granicy wytrzymałości
Krajobraz po Brexicie
LOT planuje dynamiczny rozwój floty i połączeń
Moda na szkocką rozpala konkurencję
Musimy oszczędzać na rozwój
Niemiecki przemysł hamuje
Ostra walka z przestępcami
Osłabienie dolara
PKO BP jedyny na placu boju o Raiffeisen Polbank
PZU wciąga pod swój parasol kolejne państwowe spółki
Patrioty – negocjacje trwają
Polska może stać się centrum FinTechu
Portfel inwestycyjny pod czujnym okiem doradcy
Program Mieszkanie+ ma skusić emigrantów
Przyspieszyć orzecznictwo
Przywrócić Europie żubra
RPP nawet nie myśli o obniżce stóp procentowych
Rakiety z Mesko polecą do Francji
Recepty na kryzys zaufania
Reklama niezadowolona z badań mediowych
Sports Direct: Szef ma usunąć niedociągnięcia
Studenci nie są przygotowani do pracy w firmach
Słaba ściągalność, kosztowne wyjątki, czyli polski VAT
Thai poleci do Warszawy
Uwolnić potencjał efektywności
W skrócie
Zmieńmy cel NBP na wzór Fedu
Zamów abonament