Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wirtualna moda trwa

21 grudnia 2016 | Ekonomia
Największy dylemat klienta: cena czy jakość obrazu.
źródło: Rzeczpospolita
Największy dylemat klienta: cena czy jakość obrazu.

Ten rok był przełomowy dla rynku okularów do przebywania w tzw. wirtualnej rzeczywistości. A w kolejnych latach ich sprzedaż ma gwałtownie rosnąć. magdalena lemaŃska

IDC prognozuje, że w tym roku okularów AR (wykorzystujących tzw. technologię „augmented reality", czyli rozszerzonej rzeczywistości, zawierającej elementy tej prawdziwej i jednocześnie wirtualnej) i VR (od „virtual reality", czyli tych pozwalających na przebywanie w wirtualnej rzeczywistości) po raz pierwszy łącznie sprzeda się na świecie 10 milionów. Gros z nich stanowić będą okulary VR.

– W tym roku na rynku zadebiutowały produkty takich kluczowych graczy, jak Oculus, HTC, Sony, Samsung i Google. W ciągu kolejnych 12 miesięcy będziemy obserwować, jak producenci sprzętu rozwiną całą ofertę takich urządzeń, od najprostszych, bezekranowych (wpina się w nie smartfon – red., tak działa np. Samsung Gear VR), przez takie niewymagające podłączania do komputera (jak HoloLens Microsoftu), po bardziej zaawansowane niezależne urządzenia działające w połączeniu z komputerami (takimi okularami są np. HTC Vive...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10630

Wydanie: 10630

Spis treści
Zamów abonament