Coraz więcej usług znajdziesz w telefonie
Co nowego banki zaproponowały indywidualnym klientom.
Janina Blikowska
Możliwość założenia profilu zaufanego, rozwój bankowości mobilnej, nowe usługi dostępne online – to według bankowców najważniejsze w ubiegłym roku zmiany w ofertach dla indywidualnych klientów.
ING Bank Śląski, jak mówi Miłosz Gromski z tej instytucji, w 2016 r. skupił się na rozwoju Mojego ING, czyli nowej bankowości online, która ma być przede wszystkim czytelna i łatwa w użyciu.
Moje ING wprowadza funkcje pomagające w lepszym zarządzaniu finansami, regularnym odkładaniu i kontrolowaniu domowego budżetu. Informacje o wydatkach są prezentowane w postaci infografiki w podziale na kategorie (np. dom, samochód). Pozwala to lepiej gospodarować pieniędzmi.
W grudniu bank umożliwił założenie w Moim ING profilu zaufanego, który pozwala korzystać z serwisów administracji publicznej (m.in. zarejestrować firmę, złożyć wniosek o dowód osobisty).
Elektroniczny dostęp do urzędów
Pakiet usług wspierających budowę e-administracji wprowadził także PKO BP. Klienci, wykorzystując system autoryzacji w serwisie bankowości elektronicznej, mogą składać wnioski do programu Rodzina 500+, logować się do PUE ZUS, założyć profil zaufany.
– Profil zaufany umożliwia dostęp m.in. do serwisów ePUAP, PUE ZUS, CEIDG, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl oraz do regionalnych platform e-administracji,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta