Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy w wyniku zmiany urzędu można stracić części dodatkowego wynagrodzenia

31 stycznia 2017 | Administracja | Małgorzata Jankowska

- W trakcie ubiegłego roku pracownik sc zatrudniony w jednym z ministerstw został powołany na stanowisko dyrektora departamentu w innym urzędzie. Czy uprawnienie do „trzynastki" należy ustalić mu w obu instytucjach oddzielnie? Czy też urząd, który go przejął powinien to zrobić samodzielnie, zatrudnienie w służbie cywilnej ma, bowiem charakter ciągły?

W sytuacji, gdy w wyniku powołania pracownik albo urzędnik sc zmienia urząd, mimo, że zatrudnienie w służbie cywilnej ma charakter nieprzerwany, łączne ustalenie uprawnień takiej osoby do trzynastej pensji nie jest możliwe. Wydaje się, że wówczas każdy z pracodawców powinien ustalać uprawnienia do „ trzynastki" na własną rękę. A więc stosownie do art. 2 ust. 2 ustawy, zgodnie, z którym pracownik,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10663

Wydanie: 10663

Spis treści
Zamów abonament