W wysyłce SMS-ów ciągle tkwi ogromny potencjał
Śmierć tego typu komunikacji ogłoszono zdecydowanie zbyt wcześnie, co pokazuje przykład spółki SMSAPI. Odniosła sukces zajmując się ich masową wysyłką i to nie tylko z treściami marketingowymi, ale i np. urzędowymi.
piotr mazurkiewicz
SMSAPI to platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS. Firma ComVision, właściciel marki, została założona przez Grzegorza Łysiuka i Marka Bardzińskiego ponad 10 lat temu i jest obecnie liderem swojej branży. – Wśród klientów znajdują się nie tylko marketingowcy, ale również urzędy oraz firmy korzystające z komunikacji SMS ze swoimi odbiorcami – mówi prezes Grzegorz Łysiuk.
Szybki rozwój
SMSAPI w tym okresie dynamicznie wzrosła, z dwuosobowej firmy rozrosła się do 42 pracowników, którzy dostarczają wiadomości w 800 sieciach GSM w blisko 200 krajach na całym świecie. Liczba zatrudnionych stale rośnie, sukcesywnie przeprowadzane są kolejne rekrutacje.
Dynamicznie rośnie także liczba klientów platformy – w minionym roku o 30 proc. Wśród nich wymienić można takie firmy i instytucje, jak ING, PGE, CCC, NIK, InPost, Miasto Stołeczne Warszawa, Answear czy Reserved.
Firma podkreśla, że z jej usług korzystają nie tylko firmy z przekazami komercyjnymi, ale również władze lokalne. W ich przypadku powiadomienia można stosować choćby w sytuacji zagrożenia klęską żywiołową czy innymi katastrofami.
Za 200 proc. wzrost przychodów w latach 2013–2015 SMSAPI...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta