Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W jaki sposób rozliczyć wydatki na imprezę promocyjną

13 kwietnia 2017 | Dobra Firma | Przemysław Wojtasik
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa | Aleksandra Kasińska-Skiba doradca podatkowy, radca prawny, menedżer w kancelarii FL Tax

Rz: Firma wprowadza na rynek nowy produkt. Robi imprezę promocyjną, zaprasza kontrahentów. Czy może zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodów?

Aleksandra Kasińska-Skiba: Tak, jeśli impreza ma związek z działalnością gospodarczą, czyli gdy organizujemy ją po to, aby zareklamować swoją firmę i zachęcić do nabywania jej towarów lub usług. Przykładowo producent kosmetyków, wprowadzający na rynek nowy towar, może zorganizować jego prezentację.

Czy skarbówka nie uzna wydatków na taką...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10725

Wydanie: 10725

Spis treści
Zamów abonament