Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

05 lipca 2017 | Druga strona
W pierwszym półroczu telewizje w Polsce nadały o 16,6 proc. spotów reklamowych więcej niż rok wcześniej, a ich przychody reklamowe wzrosły o 9 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednak zdaniem agencji Zenith  w całym roku 2017 rynek reklamy TV w Polsce netto zwiększy się już tylko o 0,6 proc., a więc o 1 pkt proc. mniej niż w 2016.
źródło: Rzeczpospolita
W pierwszym półroczu telewizje w Polsce nadały o 16,6 proc. spotów reklamowych więcej niż rok wcześniej, a ich przychody reklamowe wzrosły o 9 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednak zdaniem agencji Zenith w całym roku 2017 rynek reklamy TV w Polsce netto zwiększy się już tylko o 0,6 proc., a więc o 1 pkt proc. mniej niż w 2016.

Wydanie: 10792

Wydanie: 10792

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament