Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wielkie stacje tracą udziały, ale reklama telewizyjna rośnie

05 lipca 2017 | Ekonomia
Wyniki stacji telewizyjnych w I półroczu 2017 r.
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki stacji telewizyjnych w I półroczu 2017 r.

W I półroczu łączny udział czterech największych kanałów telewizyjnych w ogólnopolskiej widowni wynosił niespełna 39 proc. Ale ich zsumowane cennikowe przychody z reklam wzrosły o niemal 6 proc.

Liderem szerokiej widowni (czyli widzów powyżej 4. roku życia) w I półroczu był Polsat z udziałem na poziomie 11,14 proc. Za nim uplasował się kanał TVP1, a następnie – TVN i TVP2. Jednak łączny udział tzw. wielkiej czwórki ogólnopolskich stacji znów w ciągu roku spadł: z prawie 42 proc. do niecałych 39 proc., wynika z zestawienia firmy Nielsen Audience Measurement.

– Spadki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10792

Wydanie: 10792

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament