Wielkie stacje tracą udziały, ale reklama telewizyjna rośnie
W I półroczu łączny udział czterech największych kanałów telewizyjnych w ogólnopolskiej widowni wynosił niespełna 39 proc. Ale ich zsumowane cennikowe przychody z reklam wzrosły o niemal 6 proc.
Liderem szerokiej widowni (czyli widzów powyżej 4. roku życia) w I półroczu był Polsat z udziałem na poziomie 11,14 proc. Za nim uplasował się kanał TVP1, a następnie – TVN i TVP2. Jednak łączny udział tzw. wielkiej czwórki ogólnopolskich stacji znów w ciągu roku spadł: z prawie 42 proc. do niecałych 39 proc., wynika z zestawienia firmy Nielsen Audience Measurement.
– Spadki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta