Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zmiany w czołówce domów mediowych

07 lipca 2017 | Ekonomia
Największe domy mediowe w Polsce i grupy mediowe na świecie
źródło: Rzeczpospolita
Największe domy mediowe w Polsce i grupy mediowe na świecie

Największą agencją mediową pod względem obsługiwanych budżetów jest w Polsce Starcom, na kolejnych miejscach znalazły się MEC i MediaCom.

magdalena lemańska

Pierwsza trójka największych domów mediowych w Polsce pozostaje taka sama jak rok wcześniej, ale kolejność agencji reklamowych się zmieniła – wynika z najnowszego rankingu domów mediowych międzynarodowej organizacji Recma, która klasyfikuje agencje według obsługiwanych budżetów reklamodawców.

Przetasowania wśród klientów

Liderem zestawienia jest teraz Starcom z budżetami na poziomie 419 mln euro, o 22 proc. wyższymi niż rok wcześniej. To głównie efekt przejęcia od domu mediowego Mindshare największego reklamodawcy radiowego, czyli Aflofarmu, ale także dołączenia do klientów Discovery Media czy producenta słodyczy Storck Polska. W zestawieniu za 2015 rok Starcom plasował się na miejscu trzecim, za domami MEC i MediaCom, które teraz znajdują się – odpowiednio – na drugiej i trzeciej pozycji.

MEC z obsługiwanymi budżetami na poziomie 400 mln euro (spadek rok do roku o 4 proc.) od 2016 r. nie ma wśród klientów m.in....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10794

Wydanie: 10794

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament