Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ludzie tracą pracę, napoje miejsce

16 sierpnia 2017 | Ekonomia
Agencja stworzyła grafiki, zespół klienta  je przyjął i trafiły na Instagrama. Zawiniły słabe procedury kontroli.  Dziś szef Maspexu mówi:  Już nie ma niszowych mediów
źródło: materiały prasowe
Agencja stworzyła grafiki, zespół klienta je przyjął i trafiły na Instagrama. Zawiniły słabe procedury kontroli. Dziś szef Maspexu mówi: Już nie ma niszowych mediów

handel | Zwolnij i zapomnij kontra zostań i posprzątaj. Jak producent napojów i agencja reklamowa gaszą pożar. Aleksandra ptak

Dwóch pracowników agencji reklamowej J. Walter Thompson Group Poland natychmiast straciło pracę, gdy tylko rozpętał się kryzys po publikacji na Instagramie kontrowersyjnej reklamy napoju energetycznego Tiger, nawiązującej do rocznicy Powstania Warszawskiego. U ich klienta wypowiedzenia nie dostał nikt.

Ryzykowny rys buntu

Przypomnijmy: choć grafika została zamieszczona na Instagramie w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, długo nie została szerzej zauważona. Zdaniem części ekspertów z branży reklamowej już to świadczyło o jakości pracy agencji.

– Ciekawostką jest, że opublikowali to na Instagramie 1 sierpnia, a sprawa wypłynęła tydzień...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10827

Wydanie: 10827

Spis treści
Zamów abonament