Konkurencja cenowa – ślepy zaułek marketingowców
Gdyby popatrzeć na informacje dla klientów, szczególnie na poziomie reklam, powstaje wrażenie, że wszystko tanieje. Promocje, dodatkowa ilość za tę samą cenę, „cena do negocjacji", oferty specjalne dla nowych albo bonusy dla stałych klientów, zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdziesz coś taniej niż u nas, money back, cash back itp. To dowód, że podstawową taktyką marketingową jest gra ceną, a konkretnie, jej obniżanie.
Symbolem swoistego przymusu do obniżek stały się internetowe porównywarki cen,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta