Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konkurencja cenowa – ślepy zaułek marketingowców

22 sierpnia 2017 | Ekonomia | Mieczysław Groszek

Gdyby popatrzeć na informacje dla klientów, szczególnie na poziomie reklam, powstaje wrażenie, że wszystko tanieje. Promocje, dodatkowa ilość za tę samą cenę, „cena do negocjacji", oferty specjalne dla nowych albo bonusy dla stałych klientów, zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdziesz coś taniej niż u nas, money back, cash back itp. To dowód, że podstawową taktyką marketingową jest gra ceną, a konkretnie, jej obniżanie.

Symbolem swoistego przymusu do obniżek stały się internetowe porównywarki cen,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10832

Wydanie: 10832

Spis treści
Zamów abonament