Specjalny internet dla żaka tylko po kablu
Telekomunikacja | W tym roku większość sieci mobilnych nie prowadzi kampanii kierowanych do studentów. Kablówki z tradycji nie rezygnują. Urszula Zielińska
Okres przygotowań do otwarcia nowego roku szkolnego był zwykle czasem wzmożnej walki dostawców usługi dostępu do internetu o kieszenie rodziców uczniów i budżetu studentów. W tym roku grono przedsiębiorców biorących udział w tej batalii zdecydowanie zmalało.
Sieci mobilne Orange Polska, P4, operator sieci Play i Polkomtel, operator sieci Plus przekazały nam, że nie prowadzą i nie planują kampanii kierowanych do tego segmentu klientów. Dlaczego? – Decyzja biznesowa – mówi krótko Marcin Gruszka, rzecznik Play.
W ofertach tych telekomów jest też mniej komputerów, niż dwa, trzy lata temu.
T-Mobile się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta