nc+ zrekompensuje klientom nadużycia
Operator platformy cyfrowej został zobowiązany przez Urząd Kontroli Konkurencji i Konsumentów do wynagrodzenia klientom nieuczciwych praktyk stosowanych przy zawieraniu lub przedłużaniu umów na odległość.
Chodzi o praktyki stosowane przez firmę w latach 2013–2014, które klienci zaczęli zaskarżać, kiedy UOKiK nakazał nc+ rekompensowanie nieuzasadnionych podwyżek abonamentu. Jak ustalił UOKiK, platforma stosowała nieuczciwe praktyki rynkowe przy zawieraniu lub przedłużaniu umów na odległość (zazwyczaj przez telefon), a uprawnione do rekompensaty będą te osoby, którym przedsiębiorca nie uznał prawa do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta