Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszyscy chcą jechać z prądem

09 października 2017 | Dobra Firma
Nowa Mazda CX5 ma być lokomotywą sprzedażową marki
źródło: materiały prasowe
Nowa Mazda CX5 ma być lokomotywą sprzedażową marki

strategie | Mazda wierzy w elektromobilność, ale na razie doskonali technologię silników spalinowych. Adam woźniak

Według Instytutu Samar, Mazda na polskim rynku samochodów osobowych ma 2,12-procentowy udział. To nieco gorszy rezultat w porównaniu z ubiegłym rokiem, w którym miała 2,47 proc. Japońska marka ma jednak duże szanse na poprawę wyników - od połowy roku jest już dostępna nowa generacja kompaktowego SUV-a – modelu CX5, który przyciąga do salonów coraz więcej klientów. Łącznie do końca września Mazda sprzedała w Polsce 8287 samochodów. Prognozy na cały 2017 rok zakładają rekordową sprzedaż przeszło 11 tys. aut.

W harmonii z autem

Na razie, największym powodzeniem cieszy się Mazda 3, której sprzedaż do końca ubiegłego miesiąca sięgnęła ponad 2,2 tys. sztuk. Na drugim miejscu plasuje się model średniej klasy - Mazda 6, którą kupiło blisko 2,1...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10873

Wydanie: 10873

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament