Kolejny pomysł na budowanie lojalności wśród klientów
Na rynku zadebiutowała MAM – platforma, która nagradza robiących zakupy za jej pośrednictwem niższymi opłatami za gaz, prąd czy telefon.
Nie jest to kolejny portal pozwalający odzyskać część wydanych na zakupy pieniędzy. Pomysł spółki New Media Ventures (NMV) umożliwia zaplanowanie, jaka część wydawanych online pieniędzy zostanie nam zwrócona. Co więcej, zaoszczędzone sumy nie trafią na kolejne zakupy, lecz zostaną odliczone od rachunków za media, takie jak prąd, gaz, telefon.
Mogą na to liczyć klienci robiący zakupy w sugerowanych przez MAM sklepach. Za usługą stoją potężne nazwiska. NMV to spółka z należącej do Zygmunta Solorza-Żaka grupy Cyfrowego Polsatu, a na jej czele stoi m.in. Michał Niemczycki.
Klienci, którzy zarejestrują się w serwisie, mogą – deklarując wysokość miesięcznych wydatków – wyliczyć, o ile zmniejszą opłaty za media, też przez portal MAM. Kwota nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta