Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

25 kwietnia 2018 | Druga strona
Aplikacje internetowe coraz mocniej angażują Polaków. Jak pokazują badania, aż 82 proc. z nas regularnie korzysta  z Facebooka, a 79 proc. z YouTube'a. Chętnie korzystamy nie tylko z mediów społecznościowych, ale również z komunikatorów. W ciągu roku popularność Messengera w naszym kraju skoczyła aż o 12 pkt proc.
źródło: Rzeczpospolita
Aplikacje internetowe coraz mocniej angażują Polaków. Jak pokazują badania, aż 82 proc. z nas regularnie korzysta z Facebooka, a 79 proc. z YouTube'a. Chętnie korzystamy nie tylko z mediów społecznościowych, ale również z komunikatorów. W ciągu roku popularność Messengera w naszym kraju skoczyła aż o 12 pkt proc.

Wydanie: 11036

Wydanie: 11036

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament