Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa technologia wchodzi również w tradycyjne branże

05 czerwca 2018 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Katarzyna Kucharczyk
Spadające ceny urządzeń  powinny pomóc rynkowi VR
źródło: AdobeStock
Spadające ceny urządzeń powinny pomóc rynkowi VR

Rzeczywistość AR i VR | Przedsiębiorstwa sięgają po nowatorskie rozwiązania, by przyciągnąć klientów Katarzyna Kucharczyk

Prawie 18 mld dolarów wyniosą w tym roku wydatki na rozwiązania z zakresu wirtualnej (VR) i rozszerzonej (AR) rzeczywistości. Wprawdzie w zestawieniu z wartością całego globalnego rynku IT (3,7 bln dolarów) ta kwota nie robi szczególnie dużego wrażenia, ale dynamika jej wzrostu już tak. W tym roku rynek wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości niemal podwoi swoją wartość i do 2021 r. będzie rósł średnio o niemal 100 proc. rocznie – wynika z szacunków firmy badawczej IDC. Dla porównania: cały rynek IT powiększy się w 2018 r. o 6 proc.

Gry to wierzchołek góry lodowej

Technologie VR i AR kojarzone są głównie z rozrywką (prawdziwą furorę wywołała gra „Pokemon GO"), ale ich zastosowanie może być zdecydowanie szersze. Są dużą szansą dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11068

Wydanie: 11068

Spis treści
Zamów abonament