Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opłacalna współpraca. Wspólne logo dla polskich piw za granicą

19 listopada 2018 | Ekonomia
Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skalę i nie trzeba  tej skali budować – mówił Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji w PAIH
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skalę i nie trzeba tej skali budować – mówił Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji w PAIH
Ten znak będzie mógł być wykorzystywany przez inne podmioty, które zwrócą się do nas o jego udostępnienie, ale trzeba pamiętać, że  skala eksportu piw rzemieślniczych jest dość niewielka Bartłomiej morzycki dyrektor generalny Związku Browary Polskie
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Ten znak będzie mógł być wykorzystywany przez inne podmioty, które zwrócą się do nas o jego udostępnienie, ale trzeba pamiętać, że skala eksportu piw rzemieślniczych jest dość niewielka Bartłomiej morzycki dyrektor generalny Związku Browary Polskie
W parlamencie w ostatnich latach wiele było rozmów  o budowaniu marki „made  in Poland” za granicą, ale ostatecznie nic nie powstało. Dlatego postanowiliśmy  w PAIH stworzyć taką markę Wojciech Fedko    członek zarządu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
W parlamencie w ostatnich latach wiele było rozmów o budowaniu marki „made in Poland” za granicą, ale ostatecznie nic nie powstało. Dlatego postanowiliśmy w PAIH stworzyć taką markę Wojciech Fedko członek zarządu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Polska nie jest utożsamiana z sektorem kosmetycznym i musi walczyć z brakiem wizerunku. Dlatego, gdy chce się wejść na rynki trzecie, zdecydowanie pomaga logo „made in EU” Blanka Chmurzyńska- -Brown  dyrektor Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Polska nie jest utożsamiana z sektorem kosmetycznym i musi walczyć z brakiem wizerunku. Dlatego, gdy chce się wejść na rynki trzecie, zdecydowanie pomaga logo „made in EU” Blanka Chmurzyńska- -Brown dyrektor Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego

eksport | Trzech wiodących producentów złocistego napoju w naszym kraju łączy siły i za granicą chce promować
swoje piwa pod wspólnym logo „Proudly made in Poland". Aleksandra
Ptak-Iglewska

 

Zrzeszający największych producentów piwa w Polsce Związek Browary Polskie przygotował wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) projekt mający na celu promocję za granicą nie tylko za pomocą marek swoich piw, ale także ze wspólnym dla wszystkich firm logo „Proudly made in Poland" (wyprodukowano z dumą w Polsce – red.) umieszczonym na etykietach butelek i na puszkach. O wspólnym przedsięwzięciu ZBP i agencja poinformowały na briefingu dla prasy podczas kongresu590 w Katowicach.

– Szukaliśmy z PAIH pomysłu na to, jak zdyskontować tak globalną obecność polskiego piwa za granicą – mówi Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny związku Browary Polskie. Dodaje, że piwo jest wizytówką Polski na całym świecie, a ten projekt wpisuje się w strategię rządową na rzecz odpowiedzialnego rozwoju, gdzie jest punkt mówiący o rozwoju obecności polskich marek za granicą.

Wspólny mianownik

Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji i relacji zewnętrznych w PAIH, tłumaczył, że projekt wpisuje się w zadania agencji, czyli pomocy polskim przedsiębiorcom we wchodzeniu na zagraniczne rynki.

– PAIH ma dwie misje, po pierwsze – przyciąganie zagranicznych inwestycji do Polski, a po drugie – wspieranie polskich firm za granicą, dlatego z przyjemnością wesprzemy ten projekt – mówił Korkosz.

Tłumaczył, że polska...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11209

Wydanie: 11209

Spis treści
Zamów abonament