Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy chcą grać na emocjach w internecie

11 grudnia 2018 | Ekonomia
Sztuczna inteligencja chce rozpoznawać także emocje użytkowników internetu
źródło: AdobeStock
Sztuczna inteligencja chce rozpoznawać także emocje użytkowników internetu

technologie | AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci ma zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu. piotr mazurkiewicz

 

W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.

Emocje w sieci

System potrafi przewidzieć osobowość, wartości i preferencje konsumentów na podstawie ich śladów cyfrowych. W prace zaangażowani byli nie tylko matematycy, ale także psychologowie z SWPS. Wykazali, że opieranie się na stereotypach, np. spodziewanych zachowaniach zakupowych singli czy matek z dziećmi, jest błędne, ponieważ konsumenci kierują się innymi motywacjami.

– Kluczowym czynnikiem dla rozwoju tego projektu było potwierdzenie naszej hipotezy badawczej. Założyliśmy, że pogłębione rozpoznanie cech psychologicznych i preferencji wizualnych, różnicujące internautów w Polsce, pozwoli na bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11228

Wydanie: 11228

Spis treści
Zamów abonament