Polacy chcą grać na emocjach w internecie
technologie | AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci ma zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu. piotr mazurkiewicz
W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.
Emocje w sieci
System potrafi przewidzieć osobowość, wartości i preferencje konsumentów na podstawie ich śladów cyfrowych. W prace zaangażowani byli nie tylko matematycy, ale także psychologowie z SWPS. Wykazali, że opieranie się na stereotypach, np. spodziewanych zachowaniach zakupowych singli czy matek z dziećmi, jest błędne, ponieważ konsumenci kierują się innymi motywacjami.
– Kluczowym czynnikiem dla rozwoju tego projektu było potwierdzenie naszej hipotezy badawczej. Założyliśmy, że pogłębione rozpoznanie cech psychologicznych i preferencji wizualnych, różnicujące internautów w Polsce, pozwoli na bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta