Konsument pod lupą sztucznej inteligencji
Tylko co trzeci nowy produkt okazuje się sukcesem. Zmienić taką sytuację mają nowe technologie, wdrażane po to, aby skuteczniej poznawać opinie klientów.
Firmy stawiają na innowacyjne rozwiązania z takich powodów jak potencjalne oszczędności, rynkowy trend czy chęć dorównania konkurencji – wynika z opinii gości wygłaszanych podczas pierwszego dnia konferencji SAPPHIRE NOW w Orlando na Florydzie. To już 30. edycja jednego z największych spotkań branży IT na świecie, a tegoroczne przyciągnęło aż 30 tys. gości.
Prezes kontra nabywca
Obok otwierających debaty tematów, jakich można się w tego rodzaju gremiach spodziewać, czyli blockchain, big data czy sztuczna inteligencja, wyjątkowo dużo mówiono także o zwrocie w kierunku klientów i konieczności skuteczniejszego poznawania ocen i potrzeb konsumentów. Bez tego zbyt wiele inwestycji kończy się bowiem porażką. – 2/3 nowych produktów wprowadzanych na rynek to niewypały. Wiele firm wciąż nie zdaje sobie z sprawy z ogromnej luki między oczekiwaniami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta