Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Edukacja kluczem do e-marketingu

04 czerwca 2019 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

W najbliższym czasie dużym sukcesem okazać się mogą rozwiązania głosowe – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Opowiada o kierunkach, w jakich rozwijać się będzie branża marketingu internetowego. Wojciech sarnowski

 

Jakich innowacji możemy się spodziewać na rynku e-marketingu? Jakie tematy zamierzają państwo poruszyć na najbliższym Forum IAB, nad którym „Rzeczpospolita" objęła patronat?

Włodzimierz Schmidt: Z pewnością rzeczami, na których obecnie skupia się branża, są: sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. Co prawda, są to pojęcia znane od dłuższego czasu, jednakże stwarzają one nowe pole do działań dla reklamodawców. To pole nadal nie jest w pełni wykorzystane, choćby w kontekście wykorzystania uczenia maszynowego do kontekstowego targetowania reklam.

Czym są reklamy kontekstowe i na czym będzie polegać wprowadzenie do nich sztucznej inteligencji?

Sama reklama kontekstowa funkcjonuje od wielu lat, polega na dopasowaniu treści reklamy do tematyki strony internetowej, na której jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11372

Wydanie: 11372

Spis treści

Opinie

Komunikaty

Zamów abonament