Smartfony Huawei tracą rynek
O prawie 11 pkt proc. spadł udział Huawei w polskim rynku smartfonów w II kwartale br. – wynika z danych IDC. Na słabości koncernu skorzystały Samsung i Xiaomi.
2,2 mln smartfonów dostarczyli producenci do punktów sprzedaży w Polsce w II kwartale br. – wynika z najnowszych danych firmy analitycznej IDC, do których dostęp uzyskała „Rzeczpospolita". To zaledwie o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Mały przyrost to zdaniem Marka Kujdy, analityka w IDC, dowód na dojrzałość rynku. – Rosną za to oczekiwania klientów, a w ślad za nimi wielkość ekranów i pojemność wbudowanej pamięci. W drugim kwartale 2019 r. już ponad 58 proc. urządzeń sprzedanych w Polsce posiadało ekran o przekątnej co najmniej 6 cali, a 21 proc. wyposażonych było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta