Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podróżny diabeł tkwi w szczegółach

11 października 2019 | Podróże
źródło: materiały prasowe

rozmowa | Mamy sprawić, żeby wyjazd był bezproblemowy 
i robimy wszystko, żeby tak było. Nie zostawimy klienta 
samego z jakimkolwiek problemem – mówi Rafał Ostrowski, 
dyrektor zarządzający Biura Podróży Stare Miasto.

W wielu firmach, gdy pracownik musi wyjechać w podróż służbową, sekretarka kupuje mu bilety i rezerwuje hotel. Po co więc brać wyspecjalizowaną firmę do zarządzania podróżami służbowymi?

Rafał Ostrowski: Przede wszystkim po to, żeby pracownik dojechał w dane miejsce na czas i bez stresów. Po drodze może zdarzyć się wiele nieprzewidzianych sytuacji, takich jak awaria pociągu, opóźnienie lotu czy zjawiska atmosferyczne uniemożliwiające dotarcie do danego miejsca. Tego już nawet najlepsza sekretarka nie będzie umiała pokonać. Tymczasem nasza firma zapewnia opiekę, koordynację wyjazdu i tzw. tryb emergency, czyli zarządzanie sytuacją kryzysową.

Załóżmy taką sytuację: klient jest w Luksemburgu, ma pojechać dalej do Brukseli. W mailu ze strony rezerwacyjnej ma napisane, że autobus odjeżdża o godz. 13 z dworca głównego, na bilecie, że o tej samej godzinie z parkingu P+R Boulion. Na infolinii mówią, że nie mają informacji o lokalnych połączeniach...

W naszej firmie pracuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11481

Wydanie: 11481

Spis treści

Reklama

Podróże służbowe + komunikaty

Rzecz o biznesie

Nieprzypisane

Zamów abonament