Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama porównawcza musi być zgodna z dobrymi obyczajami

09 września 1999 | Prawo | HF

PIERWSZE CZYTANIE

Zwalczanie nieuczciwej konkurencji

Reklama porównawcza musi być zgodna z dobrymi obyczajami

Respektując dobre obyczaje, będzie można reklamować swoje wyroby, porównując je z produktami konkurencyjnych firm. Jeżeli przedsiębiorcy zarzuci się przy tej okazji nieuczciwą konkurencję, będzie musiał wykazać prawdziwość podanych w reklamie informacji.

Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji dopuszcza reklamę porównawczą wyjątkowo, uzależniając to od prawdziwości i użyteczności informacji reklamowej. Jednak przepisy te oceniono jako zbyt ogólne; w efekcie reklamę porównawczą zbyt często uważa się u nas za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1799

Spis treści
Zamów abonament