Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Złoty Laur za 300 tys. zł

26 października 1999 | Ekonomia | AS

NA MARGINESIE

Złoty Laur za 300 tys. zł

Wczoraj podczas wielkiej gali uroczyście rozdano Złote Laury - Nagrodę Polskich Ubezpieczeń 1999. Nationale-Nederlanden otrzymało nagrodę jako najlepsze towarzystwo ubezpieczeń na życie, za ubezpieczenia majątkowe nagrodzono PZU, a grupę Allianz - za najlepszą kampanią marketingową. Problem w tym, że do końca nie było wiadomo, kto właściwie jest organizatorem konkursu. Początkowo był nim miesięcznik "Asekuracja & Re". Już w czasie trwania konkursu właściciel wydawnictwa, czyli KBU Protektor, przekazał jego organizację powołanej przez siebie Fundacji Nagrody Polskich Ubezpieczeń. Przed rozstrzygnięciem konkursu fundacja złożyła 18 towarzystwom propozycję przystąpienia do niej i wpłacenia po 300 tys. zł. Tydzień temu okazało się, że fundacja będzie organizować konkurs dopiero w przyszłym roku. SAS

Brak okładki

Wydanie: 1839

Spis treści
Zamów abonament