Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Agenci u drzwi

09 marca 2000 | Ekonomia | WG

BANKI

Sprzedaż produktów poza bankiem wymaga uregulowań

Agenci u drzwi

Po agentach ubezpieczeniowych i akwizytorach funduszy emerytalnych już wkrótce przed naszymi drzwiami może stanąć kolejna armia sprzedawców produktów finansowych. Banki nie zapominają bowiem o sprzedaży bezpośredniej. Niektóre już korzystają z usług agentów, nazywanych jednak zwykle sprzedawcami lub doradcami.

Bankowych agentów starego typu Polacy znają z kontaktów z PKO BP. Bank ten, oprócz sieci ponad 1100 oddziałów filii i ekspozytur, ma też ponad 5,5 tys. agencji. Kiedyś sieć agencji była znacznie większa, jeszcze na początku lat 90. liczyła 12 tys. punktów. Agencje banku istniały w każdym większym zakładzie pracy, a podstawowym źródłem dochodów agenta była pensja wypłacana przez ten zakład. Od tego czasu wiele się zmieniło.

Agenci PKO BP działają na podstawie zawartej z bankiem umowy agencyjnej. Dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1956

Spis treści
Zamów abonament