Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy legenda zamienia się w biznes

31 października 2000 | Kultura | BH

KINO

"Blair Witch Project 2"

Gdy legenda zamienia się w biznes

W USA wszedł na ekrany "Blair Witch Project 2". Po wielkim sukcesie pierwszej części filmu, firma Artisan and Summit zdecydowała się na poważną kampanię promocyjną: w ciągu dwóch tygodni obraz ma się pojawić w kinach Europy i Azji. Do Polski nie został na razie kupiony.

Skromny "Blair Witch Project", zrealizowany na czarno-białej taśmie przez grupę filmowych debiutantów, stał się jedną z największych sensacji kinowych ubiegłego roku. Umiejętna reklama prowadzona w Internecie sprawiła, że wśród widzów poszła fama, iż na "Blair Witch Project" umiera się ze strachu. Szefowie wielkich wytwórni zamarli widząc, jak niezależna i w gruncie rzeczy mało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2153

Spis treści

Regiony Polski - Dolnośląskie

Regiony Polski - Małopolskie

Zamów abonament