Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient słabo rozpoznany

09 sierpnia 2001 | Ekonomia | AM

Informatyka Rozwiązań typu CRM nie zna 50,7 proc. dużych firm

Klient słabo rozpoznany

Około 20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw chce w najbliższym czasie wdrożyć komputerowe systemy obsługi relacji z odbiorcami. Ideą tego systemu jest szybkie identyfikowanie klienta i dostosowanie produktu lub usługi do jego potrzeb.

Z badań przeprowadzonych przez firmę konsultingową...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2388

Spis treści

Z biegiem Żółtej Rzeki

Zamów abonament