Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fair Play w biznesie

10 grudnia 2001 | Ekonomia | AM

W KRAJU

Fair Play w biznesie

W 4. edycji konkursu Fair Play, którego wyniki ogłoszono w miniony piątek, wyróżniono 463 firmy. Nagrody główne, w postaci statuetek, przypadły 15 najlepszym przedsiębiorstwom. Celem konkursu organizowanego przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajową Izbę Gospodarczą jest wyróżnienie firm, które oprócz swojej codziennej działalności wspierają lokalne inicjatywy społeczne oraz imprezy charytatywne. Wszyscy tegoroczni laureaci konkursu wydali w sumie w ciągu ostatniego roku prawie 30 mln zł na cele społeczne. Firmy nagrodzone we wszystkich 4 dotychczasowych edycjach Fair Play stworzyły ponad 220 tys. miejsc pracy. A.MI.

Brak okładki

Wydanie: 2491

Spis treści
Zamów abonament